Pecah lobang ngn aku??? motipp!!!

Aku ada seorang kawan. Seorang junior. Syarikat tempat aku buat praktikal dulu menawarkan kerja sambilan, dan terbuka kepada aku dan kawan-kawan aku. Jadi aku bersama kawan2 aku ni pergilah ke venue. Tugas hari ini...mudah...tengok orang buat kerja dan dapat duit. Aku dropkan kwn aku di venue pertama dan terus pecut kerete ke venue ke-2. Berdua lah kami. Untuk sampai ke venue ke-2, sekitar salak selatan, aku berpusing-pusing bagai nak rak mencari jalan. Dan akhirnya setelah puas berpusing, aku tengok papan tanda, jalan yang sama dah ulang dekat 5 kali. Dan jalan2 itu adalah kawasan bandar tasik permaisuri, bandar tun razak dan salak selatan. Tiba-tiba dia buka mulut, "motip lalu tasik permaisuri 5 6 kali....nak singgah ke?".

kalau nak singgah stop la kete...apehal pusing2 je?

Aku tergamam sebenarnya tp sebagai seorang senior aku jawab dengan biasa, "selalu ke singgah sini?". Kan...Pro sangat jawapan itu, jawapan dari seorang coverina yang belum dapat mengenalpasti status kawannya.

"kawan-kawan ramai slalu datang sini"...Uikksss...kawan-kawan ke? atau diri sendiri? dalam tengah-tengah sesat cari jalan tu sempat lagi kan berhanjeng sesama sendiri. dan akhirnya kami bercakap seperti 2 orang plu yang baru berangkut dari tasek permaisuri. CHOY!!!

Kan...aku tahun akhir dan dia tahun 1, macam mana tu? Susah ni...Musykil. Ape-apepun, aku takkan ajar dia kearah aku, tapi kalau dia jadi macam aku, bertambahlah koleksi di universiti! WAHHH katanyer.

Daring adik-adik pecah lobang ngan senior~~

Balik tu lepas hantar kawan-kawan aku yang lain, ape lagi...aku, junior itu dan seorang kawan aku amik tempat atas stage. terus feeling DatinTiara atas stage, bukak pekung masing-masing...motippp?



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Pecah lobang ngn aku??? motipp!!!"

  1. Anonymous Says:
    November 20, 2009

    hahaha..betul2 jadi mak hayam..ape g..turunkan ilmu muuu...:P

  2. Adam says:
    November 20, 2009

    nak turunkan ilmu kene mandi minyak dulu.... hahaha