Cari gaduh lagi~~~

Gara-gara beberapa isu, seorang hamba Tuhan mencari gaduh dengan aku. Disebabkan itu jugalah, aku telah memaki hamun siapa sahaja yang aku rasa menyakitkan mata mahupun hati. Kannn.... Trasa diva sangat

Kuali tengah panas kau datang simbah minyak. Memang dgn korang skali aku bakar.

macam ni~~


Nak dijadikan cerita, mamat X ni telah marah aku sebab aku mereject dia. Umur dia 18, anak-anak ikan baru nak naik kot. Semua mesej dia aku tak balas. Apetah lagi nak telefon balik. Aku sedang sibuk dengan projek aku.

Semua dah aku tolak dengan cara baik.

"Sori la but I really can't msg u rite now, i got lots of work to do" <==tetap speaking nih!!!

dibalas;

"kedekut kredit/ perasan hensem/ poyo" <==kat sekolah cikgu kau tak ajar adab ber SMS ke?

Aku tak kisah dengan sikap kebudak-budakan dia. Tapi hari ini dia telah melintasi garis pusat aku!!!
Ni garis pusat~~~***giler la laha!!


Dia panggil aku...PELACUR

Katanya aku sanggup tidur dengan orang kalau dibayar.GILO!!

Motip kau panggil aku pelacur murahan? Kau memang babi kan! Mari kita lihat fakta nombor~~

1) Berapa kali aku pernah jumpa kau? = 0
2) Berapa lama kau kenal aku? = 3 minggu
3) Berapa sms kau aku balas? = 2
4) Berapa kali aku pernah call kau? = 0

Kalau dah orang nak bayar Rm3000-00 untuk lite-lite je, Murah kah itu? Opss. Tapi aku tak la segila itu. ***Matilah demand tinggi.

Jadi dengan itu, kali terakhir dia call, aku telah menjawab..

Muka tetap ketat nih!!!

"Mr.X, I kan pelacur. Tapi kalau kau nak tahu, pelacur macam aku pun pandai jugak memilih. Dan kalau muka macam kau ni.... maaf la... pondan belakang McD kajang pun tak nak hire u". ahhaa

***Lariiiiiiiiiiiiiiiii


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

21 Response to "Cari gaduh lagi~~~"

  1. Fauzzan Helmy Anuar says:
    April 14, 2010

    Hahahahahaha....
    Fengsan~

  2. tengku_fir21 says:
    April 14, 2010

    jgn gaduh2...

  3. Mie says:
    April 14, 2010

    Ada pondan ke belakang McD Kajang...?ayyooo...jln seluas alam tu pondan nk berniaga gak...kepitamansss

  4. Hezesuze says:
    April 14, 2010

    twos pitammmmm....

    *ambulance plez....hahahaha

  5. Lady Dyla says:
    April 14, 2010

    tetiba muka dia terpanggggggg...pangggggg.pangggg

  6. Primadona69 says:
    April 14, 2010

    ok ler tu..
    dia paggil ko pelacur..
    dr dia ckp ko BOHSIA...
    x ker lg hina?
    hahahhaha

  7. ||| PöJìé PööH ||| says:
    April 14, 2010

    Kira Amdam nih hotstuff la yer..
    **fengsan!

  8. Hailey Francis Thomas Goitom says:
    April 14, 2010

    wow~~sngguh emo ye post tu...

  9. sYukCurz says:
    April 15, 2010

    wow! one shoot to da dead trus. aha

  10. Adam says:
    April 15, 2010

    Fauzzan : pengsan kaa? meh nak kipas...ahhaa

    Fir : mane ade gaduh~~ cakap dengan sopan tu.. ehehe

  11. Adam says:
    April 15, 2010

    Mie : main cakap je..ade ke pondan blakang mcd? nak cari la tu~~~

    kak haze : dah pandai pitam2 dah uolsss.. hehehe

  12. Adam says:
    April 15, 2010

    Lady Dyla : Adam tak sengaja terlaser... leyyy

    Primadona : kalau dia panggil Adam bohsia, terus Adam koma kat situ..

  13. Adam says:
    April 15, 2010

    Pojie : ahahaha... hot stuff katanya... x hot mana pun

    Hailey : emo kah? aiyooo

    Syuk : biar skali je... ahhaaaa... kang bagi sikit2 dia balas balik..

  14. QieFLy si Dolce says:
    April 15, 2010

    i like dgn statement ko tu....

    walaupun aku ni pelacur tapi aku reti untk memilih...vouge

  15. AkU says:
    April 15, 2010

    aiyooo..nok..mak fitam jap..jatuh d atas ranjang feeling2 diva..motifff..??
    hehhee..

  16. Adam says:
    April 16, 2010

    Qief : kannn... sekarang pelacur pilih pelanggan~~~ **pengsan

    Aku : motipp jatuh di ranjang?

  17. Anonymous Says:
    April 16, 2010

    aha. . . boleh kalah blog sensored85 camni. . . . ops. . . .

  18. AkU says:
    April 17, 2010

    ranjang itu amat mengasikkan...zzzzZZ...hehehe..

  19. QieFLy si Dolce says:
    April 19, 2010

    ayoooo u all...mana pigi busy ker???

  20. Adam says:
    April 21, 2010

    anony : blog adam x sensored ni... XD

    aku: ranjang itu menyakitkan... leyy

    Qief : I'm back~~ chipsmore la

  21. arechit says:
    April 29, 2010

    caya la ko dam