Keluar dengan chatter gila sex

Dua hari lepas aku dapat mesej dari seorang hamba tuhan ni. Dia tak perkenalkan diri, tapi dia ajak keluar. Mula-mula ajak keluar, ok aku setuju. Tapi 2nd time dia mesej, ajak tidur rumah dia. Aku menolak keras. Dah bape kali ajak. Aku pun teros naik angin, pantang kalau orang gila seks. Aku hanya nak berkawan, bukan nak buat sex.

Kau ingat aku giler konek? Nampak batang kayu neh?

tegas la konon nyer.

Kau siapa? name pun tak bagi tau, suh datang rumah. Ajak berym tak ada ym katanya. Jadi, ape lagi..aku suruh dia tengok gambar aku dekat profile aku. Betol ke orang ni yang dia nak jumpa ni. Biasa la kan ayat manis, awak hensem la, awak comel. Dah jumpe nanti... awak la mulut busuk, awak la muka hitam. Ala-ala orang jual mahal aku pun cakap,

"kereta rosak la, kalau nak ajak keluar meh la amik i kat kampus".

dan memang lagak orang gersang kan , sentiasa gigih ni. Sanggup nak masuk dalam kampus bagai. Tak lame lepas tu dia pun mesej, dah sampai katanya, siap sesat-sesat lagi dalam ni. Adoi. Aku lead la dia sampai ke kolej. Memang kereta aku rosak masa tu, hari ni baru hantar bengkel. Dia memandu proton waja, waja baru gamak nya. Orang bekerja la katakan. Kami pun ke mamak la. Dari awal di dalam kereta, dia saje yang berucap. Hahahaha. Modal tak ade cerita lain,
SEKS!!! SEKS!!! SEKS!!!

Kereta bermonolog dalaman, "tukar topik la bodo~~boring dah!!!".

Motip kereta kau pun boring dengar cerita seks kau?!!

Sampai di mamak, kami order air, kemudian bercakap. Mula la dia berbicara panjang. Macam bagi speech uols. Di mulakan dengan muqaddimah , dia keluarkan telefon. Tunjuk mana satu telefon private mana telefon untuk gayboy. Macam tu caranya.

"I ade kawan, chef zainal. Dia tak glemer sangat tapi dia lah yang ajar I jadi macam ni. Nak tackle, nak isap, web itu...web ini". Gittew...Arrgghhhh!!!

Ade mentor bagai.

"I ade strategi nak ngorat budak-budak. I letak nombor telefon dekat tandas W**ta, nanti ada orang call. Baru I tapis". <==keji sangat taktik. Macam syial!!! mUrahan ke? "Muka I tak hensem, tapi kawan I tu lagi tak hensem. I belajar nak dapatkan jantan dengan dia. Tu yang I selalu dapat tu. Hulur duit je".<==patut nya kau cari money boy je. Senang. Semua handsome.
Wargghhh!!! Potong anu dia!!!!

Bayangkan 2 jam kami berchatting, dari awal sampai akhir semua cerita macam tu. semua pasal seks. Semua gambar jantan yang pernah main dengan dia, abeh dia show off. Booooring! Last skali aku keluarkan statement yang menyebabkan aku dia senyap 2 minit,

"I tak pernah nak dapatkan orang. Sekali I bukak ym, 5 orang ajak main. Tak tahu mana dapat my ym. Kadang-kadang through phone, macam U msg I". Gittew... **giler la terlebih riak

"walaupun pipi kau sama dengan pipi aku, tapi aku comel sebab aku budak.Kau?!!
Chantek ker uolsss!!!

Kau ingat aku hadap sangat ke cerita macam tu? Dengan siapa kau main. dan paling penting, dari awal sampai akhir kau tak cakap pun siapa nama kau.

PS : nak ajak keluar pls la, cerita pasal benda lain. Setakat cerita seks, kat redtube pun banyak. Opsss

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Keluar dengan chatter gila sex"

  1. Anonymous Says:
    November 21, 2009

    sangap x ingat..suruh dia main dgn kuda je..konek besar !

  2. Adam says:
    November 23, 2009

    besar ke? xpernah try..hihi

  3. Pojiepooh Abdullah says:
    November 25, 2009

    hahaha cool..
    story yg not bad garapan nyer..
    heheh..
    but betul la manusia² nih xde pk lain!
    stupidas!!

  4. imahlenggok says:
    December 06, 2009

    adam, pantun adam kak imah dosi published! bley?btw, thanks dam..4 reading my blog.

  5. Akma Lee says:
    December 08, 2009

    len kali u bawak la cili siap2....blh cili mulut die terus...hehe