gersang di pagi buta

Malam ni sejuk sangat. Jadi mood malam ni adalah gersang. Sebut betol-betol anak-anak... G E R S A N G. Hari ni aku tinggal seorang di kolej sebab ada assignment tertunda. Nak tak nak terpaksa lah beraya kat sini. Habis je buat assignment aku tengok jam. Pukul 10 malam. Mak aih...tak ada orang di kolej. Aku pun dengan tangan gatal yang amat sms kawan aku. Nak pergi rumah dia. Keboringan tahap maksimum mula melanda diri<===matilah tak lulus BM

uolss kat belakang tu... translate cik nek dalam bahasa srivijaya pls~~

Dengan tak semena-mena kawan aku ajak ke rumah nya. Tapi perut lapar. Bersama seorang cikki aku merajinkan diri ke mamak , tengah berlangsung perlawanan bola. Cik jan ramai yang amat. Muka kendu adalah 1/4 penghuni mamak ketika itu. Perasaan ketika makan kuey tiaw kungfu itu adalah amat coiii sekali. Skali suap usha 7 jantan.

Bila nak habis deknon?

Kuey tiaw kungfu ngan kueh pun tak reti beza ke sundel?

Tiba-tiba talipon berbunyi~~

"Kau kat mana ni". <==kawan aku call "Kat mamak dengan awek. jap la bro. Lapar. Ajak kau pun bukan kau nak teman". "Ye la...cepat sikit".<==motipp nak suruh cepat? ada curfew ke?

Cepat tak cepat pukul 12.40 aku datang rumah dia. Hebat tak aku? hahaha Sampai je kat rumah mamat ni, aku tengok rumah bergelap. Lepas tu dia pasang pelita. Tak bayar bil elektrik ke uolss?

"rumah kau memang tak ada lampu eh?".

"ada...malas pasang". <===pasang lampu pun kedekut

"habis tu nak buat apa ni? ". Aku letakkan beg. Ingatkan nak borak-borak dengan mamat ni.Tup-tup terasa orang peluk dari belakang. Zassss satu ciuman parking kat leher aku.

"HOI!! kau gila ker?". Dah sejuk mesti la stim kan. Dah stim mesti lah dia rasa kalau pegang kan. Dah rasa mesti la dia nak kan? Babi lah dia raba orang macam tu. Mencabul namanya tu.

"alaaaa...boleh la. sekali je". "kau nak mampus ker? nak rogol aku la kannn kalau macam tu?".

Aku baran. Terkejut dengan adegan sepantas kilat katanya.Lepas tu dia bukak baju dan ugut nak buka zip seluar. Aku tengok TV malas layan nanti menjadi-jadi.

"Sori bro, aku datang bukan untuk sex. Kau cakap boleh datang kalau boring nak tengok tv ker, ape ker".

Tiba-tiba...zassss~~~Daun pintu dikuak~~

Driver train terkejut lalu pitam~~

Housemate dia balik.....

Wargghhh!!!<==matila housemate-housemate gila sex dah balik

Maka... Aku pun angkat beg...tahan kapal terbang
Gilalah~~ Dah meroyan tahan kapal terbang pagi-pagi buta~~

Dan blah... Lari uolsss.....geng-geng sial dah balik!!!

Pengajaran hari ini : Lain kali jangan pergi rumah gayboy waktu sejuk dan mengghairahkan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to "gersang di pagi buta"

  1. Anonymous Says:
    November 28, 2009

    i lioke kueh tiaw!! hahahha.:p

  2. mamakej yang menelefon tu Says:
    November 28, 2009

    tula
    orang dah cakap dah
    jgn pegi sejuk2 ni
    xcaya
    apapun betul sangkaan ku
    hanya mak hayam mengenali dunia gayboy ni

  3. Adam says:
    November 29, 2009

    erm? pergi mana ni? ehem3... maaflah. Mak hayam tak glemer, adam tak berapa kenal. Hihi. Apa-apapun, thx sebab sudi membaca ^^

  4. Afzainizam says:
    November 29, 2009

    Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

    kepada semua
    Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
    pelanggan dan pengunjung blog ini.
    Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
    Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

    Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
    "Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

    Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

    Salam kenalan dari kami …ape pun kami tetap akan menziarahi blog kamu sebagai tanda nilai satu persahabatan yang terjalin … dengan respond anda….
    Kami amat hargai….. salam sebuah persahabatan….

    nasib baik tak terjadi ape2.... kata orang klu kita berdua-dua an akan ade yang ketiga.... gelap-gelap plak tu...... tapi tetiba jadi ramai.... klu aku dah lari lintang pukang beb... aku takut.... hah tu lah malam-malam jangan keluar... omak kan dah cakap.. ko pegi gak...

  5. Anonymous Says:
    December 01, 2009

    Mama Kejh.. i seratus peratus setuju dengan U mak hayam...
    huhuhuhu...

  6. Adam says:
    December 04, 2009

    mak hayam? @_@

  7. Anonymous Says:
    February 28, 2015

    012 402 1296
    . I nk isap pelir yg besar2..