Hensem tapi sayangnya......~~~ down skejap



Tekan perut pooh ~~~teeett



Hari dah masuk 5 hari bf aku balik kampung. Cuti semester kekdahnyer.. dan aku hari2 la dok tekan pooh tu. Pooh tu akan mengeluarkan bunyi "I Love U" kalau tekan perut dia. antara koleksi kesayangan tu. Aku simpan elok-elok tu. Tapi bila bf aku tak ade, suasana tu lain sikit. Kalau tak hari-hari kene dengar orang bagi nasihat, tapi bila penasihat di raja tak ada, nasib baik ade kawan-kawan penghibur duka lara.

Hari jumaat lepas aku pergi menonton teater bawang putih bawang merah bersama-sama kawan-kawan universiti. Hari itu kami sangat bertuah kerana DBKL menjemput murid2 sekolah, maka MERASALAH kami semua berdiri sebab tak dapat seat. Dah name teater bangsawan, kejap-kejap extra turn untuk tukar set. Dan setiap kali extra turn kami akan duduk bersidang sebab penat berdiri. Membentuk bulatan kecil di tengah crowd katanya sambil memberi kritikan membina. Nak di jadikan cerita, masa tengah berdiri tu, aku bersandar ke dinding. Di tepi aku ade seorang budak sekolah menengah SBPI Gombak bersandar. Sambil menonton teater aku merapatkan badan kedinding dan saja test budak tu. Sangat comel dan tinggi. Rambut skema style budak sekolah. Seraya kepala aku tersentuh bahunya. Tak semena-mena dia pun merendahkan kepala. Tema malam itu==> berlaga kepala. Motip kau gesel kepala kau dekat kepala aku?!! Kannn.....cerita moderate . Skrip drama hindustan sangat, jumpa dalam gelap terus berkenan. Tapi aku tetap jaga tingkah laku sebab budak tu under age.
Underage tu!!Kau nak kene hukum sebat?

Kawan-kawan merangkap pondan serta mak hayam segala dah pandang-pandang. Bukan niat nak kacau budak sekolah, tapi memang aku nak bersandar dan tak sengaja dia di tepi aku. Ape lagi, menggatal la dalam gelap kan. Tapi setaka sentuh kepala dan bahu sahaja. Bukan zon aurat katanya.

Lepas tu habis je teater, kami bergegas keluar. Berkumpul di luar panggung bandaraya dan berborak sakan. Lepas tu datang kawan aku dengan muka begitu gembira macam gayboy kene liwat dengan supermodel kaedahnya. "aku dah tahu nampak dah budak tu....muka hensem tapi sayangnya...patah uolss". Aku senyap sekejap. Dalam gelap tak nampak sangat budak tu patah ke tidak. Dah keluar baru tahu. Terkesima la hanj!! CIK GAYAH UOLSSS!!! patot la respond dia macam batang sakti aku, sekali gesel terus mencanak tak beragak.
Patah?!!!

Dan ape lagi, pondan-pondan sume mengutuk bagai la kan. Mulut nak laser... pedih telinga kejap. Nak paling best, komen dari kenanga black asshole, mengajuk aku dari hati budak sekolah tu katanya..."abang hensem nak mengorat i lah...tak tahu ke i cik gayah...tup tup abang ni separa gayah la...sentap". <==di ubahsuai supaya tidak lucah. Ps: Motipppp... Separa gayah ke aku?
AMUKAN SI GAYAH!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "Hensem tapi sayangnya......~~~ down skejap"

  1. Anonymous Says:
    November 16, 2009

    dapatt tak no tel budak tu,xpala patah janji dapat kann mak jadi top

  2. Anonymous Says:
    November 17, 2009

    wah..ganas kan..top tegar. merasalah jadi btm skali...mane tau nikmat nye

  3. Anonymous Says:
    November 20, 2009

    omg....whore skali..tibai je..:P janji jadi top n masuk dalam senarai carta..woshhh

  4. Adam says:
    November 21, 2009

    senarai carta? hahaha...juara lagu ke? top 14 masuk final..hihi

  5. Pojiepooh Abdullah says:
    November 25, 2009

    Hahaha..
    SengaL!
    Alah patah pun ptaha janji cute!!
    Btw layan teater gak ker?
    Leh la join Pojie n kwn² g tgok teater sama²..
    POjie mmg every mth pegi sana..

  6. Adam says:
    November 28, 2009

    hahaha...ok2...nanti kite g tgk sama2..keep in touch yea