Pondankah itu?

2 hari lepas Adam pergi makan bersama kawan-kawan Adam yang acting2 str8 acting itu..

Kami makan AYAM PENYET!!!!!!!<==Tak tahu ape motif highlightkan ni..

Masuk restoran tengahari buta dengan bermafla bagai... kau ingat ni Alaska?

Alaskakah???????Motippp!!!


Kita dekat Malaysia kan uolsss?

Veri derr pecah lobang. Tengah bergosip bagai..tiba-tiba akak bawak air tu datang...

Adam : Kak..saya order milo ais...

Akak air : bukan ke limau ais?

Adam : milo ais la kak...

Akak air : Limau ais la...takde-takde..minum je.... <==Babi tak?

Adam pasrah lalu minum je...Lalu sambung bergosip dengan kawan Adam yang berdua itu.

Habis saja makan kami pun bangun nak pergi. On the way ke kaunter kami terdengar sayup-sayup suara makcik sebelah ni bercakap dengan anak dia yang berumur 3 tahun ituuu.. mengata kawan Adam yang seorang ini. Macam ni dialognya ...

"Kakak tengok tu, nampak gaya lembut macam perempuan.. Sekali keluar suara..."

KAU JAWAB SENDIRI ***Pengsan ditempat kejadian

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

15 Response to "Pondankah itu?"

  1. Hezesuze says:
    November 15, 2010

    hahahaha byknye petir uols hehe

  2. rymamarky says:
    November 15, 2010

    hahaha...

  3. XID Says:
    November 15, 2010

    hahaha tau dah siapa..

  4. ||| PöJìé PööH ||| says:
    November 16, 2010

    Suara cam petir uols yer.. Matilaa

    Love,
    PojiePooh Abdullah

  5. Afzainizam says:
    November 16, 2010

    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    Selamat Menyambut Aidil adha
    Selamat menunaikan ibadah korban
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

    hambik kooo.... suara ngalahkan guruh halinlintar petir berdentummmm....

  6. Adam says:
    November 16, 2010

    kak heze : tercampak x?

    rymarmarky : terujakah anda? ahhaaa

    xid : ermm? no komen

  7. Adam says:
    November 16, 2010

    pojie : matilaaaa...hahaha...

    abg nizam : berdentum katanya.. matilaaa jugak..haha

  8. Atiqa Arazmi says:
    November 19, 2010

    mintak mati sgt makcik tu kan! hanj~

  9. Anonymous Says:
    November 22, 2010

    Hahahah tampar makcik tu laju laju

  10. Adam says:
    November 23, 2010

    atiqa : kannn...cili dia jommm

    anoy : xbole tampar dia depan anak dia...kang trauma..violation rumah tangga

  11. Love Coco says:
    December 07, 2010

    boleh gitu ? hahaha

  12. KiFli si Dolce says:
    December 22, 2010

    hye uolsss i've change my url address

    http://kiflimally.blogspot.com/

  13. @rep says:
    December 29, 2010

    begitulah hadek2.. hahahaha

  14. . says:
    April 16, 2011

    ble nk hapdate ni? dh bersawang belog neh. hahaha...

  15. formen89 says:
    December 07, 2011

    hi....