Diskriminasi!!!! Adam sepak kang

Tadi kawan aku cerita pasal kolej. Biasa la kehidupan kolej, kalau anda adalah seorang yang berpewatakan lembut anda akan di terjah. Bleyy?

Al-kisahnya kawan-kawan aku ini adalah junior dan merupakan seorang mc serta pendebat berjaya. Maklumlah orang berjaya, ramai yang dengki.

"Abang Adam, tau tak kami di hanjeng kan oleh mereka-mereka itu".

"Kenapa la pulak? Hanjengkan lah balik"<==tema berbalas tembakan? matila kaki hasut

Ape anjeng-anjeng? nak masak kejap~~~<==wah anjing gila

"Sepatutnya I jadi mc untuk majlis tu. Tapi ada manusia bengong itu berkata",

Manusia 1: I rasa kita perlu tukar la mc tu, I tahu dia tu bagus tapi bukan ke dia tu lembut? buat malu kolej je. cari lelaki betul-betul lelaki lah<==habis tu dia ni ada anu bagai? bukan lelakilah?

Manusia 2: Korang nak tahu tak sebab korang dalam kelab tu, lelaki keras tak nak berteater? hah? <==bape keping jantan sasa nak berteater? Hah? Kau hengat kau chanteq? <==matilah lari tema

Sebab koranglah? Haishhh!!! Aku terajang kang!!<==motif muka kau macam apam? Perlu la buat mulut macam tu?

Mungkin ada sedikit betulnya mulut durjana itu tetapi kalau difikirkan, dia nak lembut ke, berteater ke, menari ke...mereka ni juga lah yang memeriahkan aktiviti macam tu. Nak diharapkan cik janz yang keras-keras, nak masuk ke benda-benda seni ni? Berlakon macam kayu pastu tersipu-sipu atas pentas.

Mempersembahkan...Cik Jan...
Penonton 1 : Aik? mana dia?
Penonton 2: Biase la jantan....takdak teloq**pengsan


Bukan nak suruh anda menjadi mak hayam, lembut atau sewaktu dengannya, tetapi sekadar nak memberitahu bahawa mereka juga ada perasaan. Kalau sebab fizikal itulah mereka dikeji, anda tidak layak berada di universiti. <===statement pun nak berbaur pantun ? ammaaaa....

Kau tak layak okay!!

Ps : Di nasihatkan siapa-siapa yang terkena tu, pulaukan aje Banyak lagi kelab memerlukan orang berbakat macam hadek-hadek verangan sume. <==Matilah kene sepak keluar statement macam ni

TU DIA ADIK-ADIK BERANGAN!!!!!**pengsan di tempat kejadian

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

21 Response to "Diskriminasi!!!! Adam sepak kang"

  1. Hans says:
    January 11, 2010

    so adik adam msuk kelab ape ? hehe ..

  2. Haelius...Hailey...Hai Li... says:
    January 11, 2010

    jeng3...diskriminasi...xleh dimaafkan...

  3. sYukCurZ says:
    January 11, 2010

    "adek" adam masuk club ker aha.

    btw klu ko xsuka icon2 pelik (ade 6 icon pelik kat ending entry ko) ko try tanya mamat ni --->dex: http://funfabulosity.blogspot.com/

    dier da ley remove icon-icon pelik tu

  4. Primadona69 says:
    January 11, 2010

    entry ni..
    utk hadek2 tu ker..
    utk diri u ols sndiri?
    hahahaha

  5. Akma says:
    January 11, 2010

    xpatut btl dorang buat mcm tu...hengat dorang bagus sgt???waaaaaaa....hahaha

  6. i'm shin... i'm inesen says:
    January 11, 2010

    kata org.. bila masa U.. biasa nya orang yg pandai pandai... tp.. ada gak yg otak nye tersepit, tersumbat ngan mentaliti diskriminasi.. racist.. dan sebagainya.. mungkin banyak sgt study.. so x mampu berfikir ngan betul...

  7. Anonymous Says:
    January 12, 2010

    aha...
    ko mmg best la dok...

  8. angah37 says:
    January 12, 2010

    sedey r ade gak org camnie...

  9. CekedinGTomeI says:
    January 12, 2010

    sabar jer lah...sememangnya sudah menjadi kebiasaan pada mereka yang beperwatakan lembut mcm tuhs..
    ramai yang akan pulau org2 mcm niehs..mereka bukan apa, mereka cuma mahu bersama dengan mereka2 yang lembut, tapi mereka takut akan dikeji dan dicela..sebenarnya adam, tolong bgtau kawan adam tu, ramai yang ingin mendampingan org mcm kawan adam tu sebb kawan adam tu pandai melakukan semua yang mereka tidak mampu lakukan,...maafkan bagi pihak yang tidak tahu menahu semua benda..

  10. Adam says:
    January 12, 2010

    hans : nak kelab ape? Adam masukkan dia....hahaha

    haelius : mari kita basmi...ahaksss

    syuk : masuk kelab-bing..ahhaa

  11. Adam says:
    January 12, 2010

    dona : entry ni utk mereka la...cian katanya...

    akma : kita lagi bagus kan akma? bleyyyy

    shin : mungkin dia banyak sangat fikir..agaknya.....

  12. Adam says:
    January 12, 2010

    anonymous : bes ker dok tu ape? Adam bukan doktor...btw terima kasih ^^

    angah : ni la hidup...manusia kan macam2 ...ahaksss

    Cekeding : amboiiii...emo lebey nampak? **pitam

  13. Haelius...Hailey...Hai Li... says:
    January 12, 2010

    basmi jgn xbasmi...bagi bersih trus...biar licin...hahah~

  14. joey Says:
    January 13, 2010

    mangsa takut diskriminasi :)

    (lalu sambil tunduk)..hehe

  15. Lady Dyla says:
    January 14, 2010

    diskriminasi is everywhere

  16. QieFLy si Dolce says:
    January 15, 2010

    hahahah.....klu aku la nok dah lama aku cerca berbaur hinaan 7keturunan....bukan apa u all skang ni pown klu ko tngok yang jejan badan tough tu pown sah2 cik gayah kannnn....nikan plk hadeq2 yang verangan....

    bagi aku terpulang la dari seseorang itu membawa diri betol tak???

    klu molek orangnya maka molekla atucara tersebut...tapi klu hauk orangnya maka haukla atucara itew...

    mamposss tetiba aku plk yang emo hahaha....

  17. Adam says:
    January 16, 2010

    haeli : mari basmi bersama...**matila iklan dettol

    joey : jangan tunduk...nti tak nampak depan

  18. Adam says:
    January 16, 2010

    lady dyla : diskriminasi.... hmmm<==sambil potong kuku

    qief : emo katanya~~~ pengsan

  19. imahlenggok says:
    January 16, 2010

    kan.............BIJAK!
    penulisan bersulamkan CAHAYA terhadap kaum sendiri!*bley komen ala2 syafinaz?

  20. F U N F A B U L O S I T Y says:
    January 19, 2010

    fengsan lagi 10saat tgk hanjeng iteww.kekekee-
    adam-nanti dex masokkan entry utk buang icon2 tepi tu..tunggu ea..sorry lambat sikit sepoloh hari-hahaha ;D

  21. Adam says:
    January 20, 2010

    kak imah : tuuuu dia diva turun padang dah~~~ kaum sendiri kekdahnyer...**pengsan

    Funfab : ok...adam tunggu eaaa