Geng boria tiba~~lariii

Enibodi hom?

Tengahari tadi masa aku tengah rilek-rilek. Tiba-tiba berbunyi daun pintu dikuak kencang~~~

DEBUSHHH!!

Ada 3 kepala manusia separa gayah. Menghulurkan leher.

Gayah ker gaban?<==mampos salah tema

Terdengar suara berbisik-bisik~~ "Ada orang la , salah bagi bilik ke ni?"

Hanjeng!! Yang kau bisik-bisik tu kenapa? Terang-teranglah aku kat dalam bilik ni. Dah nampak lagi mau tanya..

Mengganggu tidur siang~~

Begitulah bermulanya cerita. Petang tadi pelajar-pelajar dari universiti di seluruh Malaysia datang untuk festival Feskum. Aku tidak pasti acara apa gerangan mereka ini, yang pastinya, 99.9% adalah tidak str8. Aku pun terus mencapai jaringan internet..<== metafora sangat statement~~

Treeeettt...treeettt..dial connection<== dial-up? zaman batukah?

Lalu aku me-wai-em-kan (YM) kepada seorang teman berjantinakan cikki. <==ade ke jantina lain selain cikki, cikjans dan cikpon? ops..

Adam : Sape tu ramai-ramai? Semalam aku sorang, sekali harini macam rezeki datang bergolek, cik gayah <==mampos niat dah terpesong

Gadis : Tu geng-geng boria la tu kalau jalan comel macam tu. Kat U ni ade boria dengan sketsa je.
Tu dia hadek-hadek boria beraksi depan bilik katanya~~

Adam : Aaa...suka nye. Boleh la nak cuci sebat sorang kan....hahaha

Gadis : Nasib baik boria, kalau dikir barat camane? <==Aku berfikir kejap. Diorang nak masuk ke dikir barat? Bau budu katanya...

Adam : Dikir barat sume str8 ke? Tak pernah join la...

Gadis : Tah.. tapi tak pernah nampak pun kepit?<== kalau blok ni penuh dengan cik jan dikir barat cando tapi boleh cuci mata je. Hayyoooo.....

Rampasan kuasa dikir barat cikki~~skuad cik gayah ready~~tembak...cruuttt<==giler la lucah

Gadis lagi : Nak best lagi datang la nanti dekat perasmian. Boleh cuci mata lama-lama..<== habis la cikki pon sebok dok promote jantan kat aku.

Adam : Boleh..Nanti kita sama-sama pilih mane kita nak ek.

Gadis : Tak pe lah. Malas aku. Kalau ade pun lelaki kat sana, kalau tak gayboy mesti pondan.

===>PENGSAN<===


Habis tu takkan jantan str8 nak menari? <==emo**

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

9 Response to "Geng boria tiba~~lariii"

  1. ~** PROFFY **~ says:
    December 08, 2009

    boria pun layan laa
    ekekeke

  2. Cikgu says:
    December 08, 2009

    terima kasih sebab jadi follower saya....hikhik....jangan lupa baca blog akak tau..akak katanya...

  3. sYukCurZ says:
    December 08, 2009

    nak g tgk la mlm ni kat dectar. hiks2.. *mata meliar

  4. Adam says:
    December 08, 2009

    proffy : boria pun besh jugak~~mcm citer papadom tu

    cikgu : akak la kan...xkan abang... kannnnn

    syuk : meh..nak g jugak la malam ni..jumpe depan dectar...ngeeee

  5. ||| PöJìé PööH ||| says:
    December 09, 2009

    wahhh boria xminat la..
    klo dance lain nk gak cuci mata tgok..
    sekali boria yg hat mai anak mami sumer how??!

  6. Adam says:
    December 09, 2009

    kalau anak mami...kita biar mami datang pukoi... biaq tinggal non-anak-mami ja..

  7. Hans says:
    December 09, 2009

    snap gmbo yg cecumel .. haha ..

  8. HaImi SuHAiMI says:
    December 10, 2009

    kawan der jd ajk feskum kat upm...katernyer ramai y lembut saner...hu4

  9. Adam says:
    December 10, 2009

    hans : boleh2~~ nti nak snap sampai 2 kilo...letak dalam blog

    halmi: aaaaaaaaa....hari ni ade kawan menari zapin kat upm. tp ade keje x sempat pegi.kesian dia.... terasa bersalah lakk