Kawan Adam suka dia...tapi dia tak str8

Matila matahari pun nak mengambang~~~

Dekat Malaysia ni, ade satu tanggapan yang orang dah buat.Orang menarik selalu dah berpunya. Biasa la plu ni dia menjaga imej, jaga personaliti, membuatkan mereka ni nampak teratur. Aku ada seorang kawan cikki. Suka kepada seorang lelaki ni. Dah berkali-kali dia tanya aku,

"Adam, H tu str8 ke?"

"Tak tahu"<==buat2 tak tahu. Nanti kecewa la plak kan.

"Cakap la...dia str8 ke tak?"<==motipp nak paksa2?

"Dia gay la. Kenapa? "<==zasss...jujur sangat.

Macam tu la cerita dia. Semenjak hari tu status YM dia bertukar : Sayangnya dia gay..

Semalam pulang dari FEStKUM kami pun singgah di mamak. Mamak la kaedah nya. Sedang makan2 ni, tiba2 datang segerombolan manusia2 juga dari sana. Singgah ke situ. Pastu, H stop kat meja aku. Cikki itu sedang makan bersama kawan2 gayahnya, iaitu kami. Selamba je H cakap dekat aku...

"Sape tu, kenalkanlah kat aku".<===matila dia dah tau cikki tu suka dia lagi mau buat laha macam tu kan.

Celaka kau buat2 tak kenal aku~~

Aku tengok muka cikki tu terus masam. Pipi terus jadi kueh apam. Tak habis lagi ni, dia pun sambung.

" Mak ayam bawak anak2 ayam hensem2 cantik2 la". <==terus pipi cikki jadi ikan buntal.

Shut Up!! Aku lempang laju-laju mau?

Camane? Sape nak jawab? Motip aku dianak-ayamkan?

Mak ayam : Cantik ke uolss?
Anak ayam : Harus lah!!<==pengsan tengok ayam keji

Yang kau pergi tanya dia macam tu bagai kenapa? Nak jual minyak? Dan dalam perjalanan pulang dia masam mencuka. Muka nak menangis pun ada. Masa dalam kereta, Cik gayah dalam kereta bersuara.

Kawan 1
"Cikki, dia tak layak dapat u, u cantik. Dia tu pondan tak hensem".<==Ayat memujuk sangat

Kawan 2
"Cikki, yang kau suka gayah tu kenapa? Tak ade jantan lain dah kat bumi ni? Dia tak cantik uolss... Tapi kalau dia nak I, I ambik je"<===kannn... veri der vavi kaki caras laki orang

Tidak!! Laki aku~~

Kawan 3
"Dah la. Nanti kalau aku jadi str8 ko couple je ngan aku".<==kannnnnnnnn.


Rumah pun terbalik dengar statement kau!!<==mampos la dah giler

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

20 Response to "Kawan Adam suka dia...tapi dia tak str8"

  1. Hans says:
    December 14, 2009

    meh cni anto kt aku .. haha ..

  2. i'm shin... i'm inesen says:
    December 14, 2009

    gelak guling guling... anyway.. ada orang x tau perasaan bila cinta x kesampaian.. hahaha.. shin leh feel apa cikki tu rasa.. bersabo la ek.. jantan tak datang bergolek.. usaha lagi!

  3. Primadona69 says:
    December 14, 2009

    to cekki...
    sabar jela noks...
    i pun penah mengalami peristiwa ni..
    tp bkn salah u ols pun..
    klu tersuka kat cik gayah tu..
    coz cinta tu dtg tanpa dipaksa kan..
    lg pun...
    skrg ni bilangan lelaki pun kurang dr kt yg berpuki...
    pastu..
    yg elok pun cik gayah kekdahnye..
    aishhh...

    **motif aku feeling ada puki??hahahaha

  4. ||| PöJìé PööH ||| says:
    December 14, 2009

    alahai sian cikki² skrg..
    dah ler ramai, ciktan sket dah ler kene brebut..
    ciktan plak dah ler tggal 1/4, itu pun xsumer str8..
    matilerrr cikki skrg ramai andartu, paling² tidak lessy gak ngn cikgayah sambil tutup mata..
    volehhh??!

  5. Adam says:
    December 14, 2009

    ahahaha...nak buat camane ea. Nak nasihat pun..kalau hati dah terpaut.

    ps : pening nak jawab soalan feskum..mari kita tengok posting baru<===posting menyelamatkan diri...vley?

  6. Adam says:
    December 14, 2009

    Hans : hans nak ke? meh cni nak bagi...<==giler lah passing2 anak orang

    shin : datang bergolek ke? meh nak tgk sket..

    Primadona : feeling ngn cikki ke? nti kawin ajak adam naa~~jgn sembunyik2..ahaks

    pojie : kannnn...tetap la cik gayah pilihan nombo satu.wakakakaka

  7. FicQ says:
    December 15, 2009

    huhuhuhu...
    kepada cikki tuhh...kawin ngan saye leeerr...
    sy bisex...

    *kuang3...mane plak nak letak bini kat umah tuh..

  8. sYukCurZ says:
    December 15, 2009

    ahahhaa... post xley blah. ahahaha..

  9. Adam says:
    December 15, 2009

    ahahaha...cikku tu dah senyum balik kot tengok korang sume komen~~hahaha

  10. CekedinGTomeI says:
    December 15, 2009

    Adam, Kawan awak tu mmg xlayak untuk lelaki2 gay niehs...
    BIasalah kan Gay..xlayak Untk perempuan..
    nanti perempuan itu di permainkan. kesian perempuan..perempuan diciptakan bukan untuk dipermainkan oleh leleki2 yang hanya menegenal lelaki sahaja. Adam tolong sampaiakn pada kawan anda tu, bila diri dipermainkan,mulakan langkah baru untuk berentak. jangan sampai hati diporak perNDakan hanya kerana dia begelar lelaki. Lelaki yang.......****..awak cantik...awk berhak untuk ada org lain....sangat cantik...
    adaam,,jgn adam permainkan org mcm kawan adam si H tu buat Okeyh...sayang dan cinta adalah perkara yang berbeza....cintailah sepenuh hati..

  11. QieFLy si Dolce says:
    December 15, 2009

    hahah suka sngt tngok mak n anak ayam tu....

  12. cik EPAL says:
    December 15, 2009

    gambar yang lempang laju laju tu menakutkannnn.... :D

    klik iklan klia :)

  13. Adam says:
    December 15, 2009

    cekeding : Mekasih...Nti Adam kasi tau dia ea...ahaha

    Qief n cik epal : mereka semua tu adalah pelakon tambahan yang melepasi casting hari tu...... bleyyy?

  14. Haelius...Hailey...Hai Li... says:
    December 18, 2009

    aku langsung xpaham crita ko dlm entry nie...trlalu bnyak istilah2 yg ak xprnah dgr...hmm.....

  15. Adam says:
    December 18, 2009

    kannn...nti menuntut naaa.... bg name dan nombo ic.. nak daftar kursus...ahaksss

  16. Haelius...Hailey...Hai Li... says:
    December 18, 2009

    gilo...nk jd PLU pn kne dftar ke? minggu gugur tambah kursus blum lagi lh weyh...

  17. Adam says:
    December 18, 2009

    owh.. kene daftar. PLU=> pelanggar LAW universiti...<==giler la songsang

  18. noralina says:
    December 18, 2009

    habes...heli ang p daftar kursus bahasa arab...

  19. Adam says:
    December 18, 2009

    ahhaaaa... bes nyer belajar bahasa arab. Dah terel nanti boleh aja

  20. Haelius...Hailey...Hai Li... says:
    December 19, 2009

    eh, korg mcm tau2 je ak nk amik bhsa arab...